📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’İyi insanın kötü toplumda bir yabancı, bir garip’’ olduğunu söyleyen Fârâbî, şu satırları düşüyordu: ’’Böyle bir insan eğer yaşadığı süre içinde bir yerde mükemmel devlet gerçekleşiyorsa, içinde bulunduğu toplumu terk etmeli, ait olduğu yere gidip oraya yerleşmelidir.’’
Şimdi çocuklar, çocuklarım, beni iyi dinleyin:
Yaşınız ister yedi, ister on yedi, hatta ister yirmi yedi olsun, başınızda eğer okul kasketi taşıyorsanız, yolda size gözleri şefkat ve hasret yaşlarıyla dolu olarak bakan ihtiyarları hemen selâmlayınız! Ve eğer, rastladığınız bir tabutun içinde bir öğretmen varsa, onun birkaç adım olsun, arkasından gitmekten çekinmeyiniz!..
Bu suretle bir borç ödemiş, bir iyilik etmiş ve Tanrınıza bir adım yaklaşmış olursunuz!..