Mukan123

Mukan123
@123Burak123
Dağınık masası hakkında...
Ben masayı beyin gibi kullanıyorum. Görüntüde karışık ama her şey olması gereken yerde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Büyük defter taşınmaz" derdi. "Küçük deftere sığmayan düşünce zaten taşınmaya değmez."
Bir mızrağı baston niyetine kullanabilirsin ama doğasını değiştiremezsin.
Alıntı
Tecrübelerime göre, kurallara en çok saygı gösterenler onları bozmaktan en çok keyif alanlar oluyor.
Alıntı
Tutku eksikliği kadar az seksi olan bir şey yoktur, değil mi?
Alıntı