Düşündüğümden çok daha erken ölüp işlerimin yarım kalmasından korkuyorum. Ancak şimdilik yaptığım - Dünyayı parçalayıp onun içinden mutluluğu çıkarmak, artık nasıl olacaksa? - İşte durumlar böyle.
Bana göre şiir bir duygu alevidir ve içinde olduğum bir rüya ve güzellik dünyasına götürebilen tek şeydir. Eğer bir şair ruhunun tüm heyecanını, cisminin tüm yangılarını yansıtmışsa o şiir güzeldir. Ben her duygunun kayıtsız şartsız açıklanması inancındayım, esasen sanat için söylemenin bir sınırı olamaz ve eğer sınırlandırılırsa sanat asıl ruhunu kaybeder.
belki de gerçek
durmadan yağan kar yağışı altında defnedilen o iki genç eldi
inanalım
soğuk mevsimin başlangıcına inanalım
hayal bahçelerinin yıkıntılarına inanalım
bir kenara atılmış işsiz oraklara
ve tutsak tanelere
bak nasıl kar yağıyor