İpek

Hep yanında olacağım. Herkes gitse bile.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Haklısın :)
Ona bir şey deme, buna bir şey deme, ya ağbi bıraksınlar, biraz da nefret edelim. O da bir özgürlüktür, haksız mıyım?
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı
Zaten erkekler, kadınların bu önsezilerini anlamak için kafa yormak yerine, anlaşılmaz olduklarını söyleyip işin içinden çıkmayı pek severler.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
Keşfedilen her yeni yer, başka bir yerin kapısını aralıyordu İstanbul'da.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam