Bu zamana kadar bir çok siyer kitabı okudum. Ama bu kadar sade anlaşılır içten olanına az rastladım. Olayları öyle güzel içten samimiyetle anlatmış ki çok hoşuma gitti. Herkesin rahatça okuyabileceği sıkılmayacağı bir kitap olmuş. Kitap Peygamber Efendimizin Mekke günlerini anlatıyor. Sanırım devamı gelicek.Onur Kaplanın eline sağlık. Rabbim muvaffak etsin. Sabırsızlıkla ikinciyi bekliyorum. Kesinlikle herkesin okuması gereken baş ucu kitaplardan birisi bence.