Nilay Çolak

Nilay Çolak
@17nilaycolak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...elli yıl boyunca gördüğüm ve öğrendiğim tek bir şey var: İnsan hayatta yalnızca bir şeyi dört dörtlük yapabilir... Yalnızca tek bir şeyi, ama onu da tam yapmak gerekir... Bunun ne olduğu önemli değildir, hiç kimse kendini aşamaz, ama hayatını tek bir şeye odaklayan, doğru bir şey yapmış olur. Bu şey yalnızca doğru, dürüst, temiz bir şey olmalıdır ve insanın kendi kanı canıymış gibi benimsediği bir şey olmalıdır... Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur... İnsan hizmet etmeyi bilmelidir, hizmet etmeyi, doğru dürüst hizmet etmeyi, bunun için teşekkür edilsin ya da edilmesin, mükafatlandırılsın ya da mükafatlandırılmasın... İnsan yaptığı şeyi, kendi yaptığı şeyi bilmeli ve doğru şekilde tamamlamalıdır... İnsan yalnızca inandığı şeye sahip olursa... Sağlam durması gerekir ve başına bir talihsizlik gelirse, uyuz bir köpek gibi kovulursa ve üstelik bir de kendisiyle alay edilirse... İşte o zaman dişlerini sıkması ve sağlam durması gerekir...
Sayfa 33·Kitabı okuyor

Nilay Çolak

, şu anda okuyor
184 syf.
Stefan Zweig
7.8/10 · 17bin okunma

Nilay Çolak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·201 syf.·
2017 32. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma