"Her an ölümle yüz yüze kala bilirim.Ama yaşayabildiğim sürece ölümü karşılamaya gitmem gerekmez.Bir gün ister istemez ölümle karşılaşacağım; bu önemli değil.önemli olan benim yaşamamın veya ölümümün başkalarının yaşamını nasıl etkileyeceği"
Ben bilmek istiyorum; gerçekten de yaşamak dediğimiz şey şu bir avuç yerde yaşlanıncaya kadar dolaşıp durmaktan mı ibaret; yoksa dünyada başka şekilde yaşamak da mümkün mü?