Rojin

Rojin
@19_rojin_03
" Ya sen, babacığım, niye her zaman iyi bir insan olamıyorsun?"
Reklam
Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense, hiçbirşey bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa, kendi başına bir deli olmak daha iyi!
Yakından korkuyorum senden, uzaktan seviyorum seni; kaçışın çekiyor, arayışın itiyor beni: - acı çekiyorum, ama senin için hangi acıya seve seve katlanmam ki!
Sayfa 229·Kitabı okudu
Her ruhun başka bir dünyası vardır; her bir ruh için başka bir ruh ötedünyadır.
Sayfa 221·Kitabı okudu
Nasıl katlandım buna? Nasıl iyileştim, nasıl atlattım böylesi yaraları? Nasıl kalktı ruhum yeniden bu mezarlardan?
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam