Eğer insan öteki için neyin doğru olduğunu ve ötekinin bunu görmemekte direndiğini biliyorsa, onun gözlerini açmayı denemelidir. Son sözü ona bırakmalı, ama onunla konuşmalıdır; onunla,
onun arkasından bir başkasıyla değil.
Ne münasebet! Hiç güzel olmayanını herkese benzemeyenini seçerdim.Resim değil, bebek değil erkek seçerdim. Kendi güzelliğine bir saniye unutmayan kadına ihsan ettiği dakikaların fevkaladeliğini her an düşünüp hatırlatan bir erkeğe nasıl tahammül edilebilir, anlamaktan acizim!