Anneme (60) kitap tavsiyesinde bulundum az önce. 'Dedemin Bakkalı'nı okumalı diye düşündüm. Hem çocuk kitabı hem de onu çocukluk, hatta gençlik desem yeridir, yıllarına götürecek güzel bir kitap. Demek istediğim okumanın yaşı yoktur.
Haydi 1 den 337 ye kadar bir sayı söyleyin , ben de size müzik listemden denk gelen şarkıyı söyleyim , sizde açıp dinleyin . Bakalım şansınıza ne çıkacak???