Nihan

Nihan
@1GelincikCicegi
Türkçe Öğretmeni
Marmara Üniversitesi
Metonya
7 Temmuz
32 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Puan vermedi·132 syf.··
2023 19. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2023 19:02
Sabahattin Ali'nin okuduğum kitapları arasında en beğendiğim kitabı bu kitap oldu diyebilirim. Okuması kolay ve merak unsurunu canlı tutan bir dili var. Öykülerin her birinde dili ustaca kullandığı aşikar. Karakterin hissettiği bütün duyguları siz de hissediyorsunuz. Tekrar okuyacağım kitaplar listesine ekledim.
KağnıSabahattin Ali · İş Bankası Kültür Yayınları · 20205,6bin okunma
B.... isimli okura yanıt verildi
Nihan
Ben teşekkür ederim umarım siz de beğenirsiniz keyifli okumalar 🌸
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keder, varlığınızda ne kadar derin bir oyuk açarsa taşıyabileceğiniz sevinç o kadar fazla olur.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Mihre isimli okura yanıt verildi
Nihan
Çok teşekkür ederim 🌸