Genelde bildiğim , okumaktan keyif aldığım yazarların yeni kitaplarını kovalarım kitapçılarda. Yeni çıkan, herkesin aldığı, en çok satanlarla pek ilgilenmem. En çok satanlar içinde sevdiğim bir yazar varsa, ona da en çok satıyor diye haksızlık etmem. Ayrıca, beğendiğim yazar çok satıyor diye mutlu olurum.