E.

E.
@1Munzeviii
Ruhunuzla bakmayı deneyin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevgilimi bir saat görmeyince Bir yıl görmedim sanırım Yaşamaktan nefret eder "Bu yaşamak mı?" derim."
Aşk
Atiye isimli okura yanıt verildi
E.
Ben hepsine katılıyorum 🙃