📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yorgundum. Düşünemeyecek denli yorgundum. Bir an önce soyunsam, yıkanıp yatsam... Uyusam, uyusam... Hiç uyanmasam. Çünkü biliyorum, yapacağım hiçbir şey kalmadı artık . Ne kadar yorulsam boş .
Ama yeterince yaşanmadan da ölünmüyor ki!
Her şey tekdüze, solgun ve miskin . Heyecan verici hiçbir şey yok. Korkularım yok. Oysa insanlar ne yapıp edip korkacak bir şeyler bulmakta öyle ustadırlar ki ?
Hem insanlar güldükleri kadar çok ağlamıyorlardı öyle . Ama yeterli miydi bu? Gülmek , kahkahalar atmak , gözlerinin yaşını silmek ağrıyan kasıklarını tutmak... Sonra hepsini unutmak . Neye yarardı?