Kerem

Kerem
@1dalkerem
Beykent Üniversitesi
Şırnak
Şırnak
24 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
“ Bir gün her şey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur. “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerinden öperim canım. En çok da burnundan. Gülme, ciddi söylüyorum.
“ Kaderinse dünya küçüktür ama kaderin değilse, çıkmaz sokakta bile karşılaşamazsın..”
"Senin adını kol saatimin kayışına yazdım Piraye” diyen Nazım’ın saatinde Verâ yazıyordu. Aşk o gün öldü.”
- Sana bir kahve makinesi aldım, dedi. Bir de en iyisinden Kolombiya kahvesi. İyi yapmış mıyım?