Dilara Kırgeç

Dilara Kırgeç
@1dilarakirgec
Her şey ben yaşarken öldü...
Bazen her şey anlamsızlaşıyor, her şeyi sorguluyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut,
Her acının biteceğini kanıtlayan tek kelimedir!
Özlemek şudur;
Yanında olmasını istediğin biri vardır. Ama yapabilecek hiçbir şeyin yoktur.
"Beni bir gün unutacaksın, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna"
Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir... Franz Kafka