Dışımızdaki her şey daha güzel, bizden başka herkes daha mükemmelmiş gibi görünüyor...Oysa bütün zafiyetlerimiz ve dertlerimizle yolumuzdan sapmadan devam etsek , başkalarının yelkenleri ve kürekleriyle ilerlediği yolda biz zikzaklar çizdiğimiz halde öne geçtiğimizi sıklıkla göreceğiz.