1dozviski

1dozviski
@1dozviski
Kendine hikaye yazarı
Amatör yazar&Ticaret
Bilgi üniversitesi hukuk
İstanbul
15 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
@1dozviski·
·
sabitlendi
Ama, ya bu bir sınanma ise?
𝑵𝒆 𝒚𝒂𝒑𝒂𝒓𝒔𝒂𝒏 𝒚𝒂𝒑 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒛 𝒃𝒂𝒛𝒆𝒏, 𝑨𝒎𝒂 𝑶 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒈ü𝒛𝒆𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒛 𝒌𝒊, 𝑨𝒏𝒄𝒂𝒌 𝒃𝒖 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒈ü𝒛𝒆𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒚𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓 𝒅𝒆𝒓𝒔𝒊𝒏, 𝑽𝒆 𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓𝒔ı𝒏 𝒌𝒊 𝒕𝒂𝒎 𝒐 𝒏𝒐𝒌𝒕𝒂𝒅𝒂 𝒌𝒂𝒅𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒎𝒂𝒏 𝒆𝒅𝒆𝒏, 𝑲𝒆𝒅𝒆𝒓𝒅𝒆𝒏 𝒆𝒎𝒊𝒏 𝒐𝒍𝒖𝒓, 𝑽𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒊𝒔̧𝒆𝒍𝒆𝒏𝒎𝒆𝒚𝒊 𝒃ı𝒓𝒂𝒌ı𝒓𝒔ı𝒏, 𝒏𝒂𝒓 𝒕𝒂𝒏𝒆𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒕𝒆𝒌𝒆𝒓 𝒕𝒆𝒌𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒓𝒍𝒆𝒔̧𝒕𝒊𝒓𝒆𝒏 𝑨𝒍𝒍𝒂𝒉 ,, 𝑺𝒆𝒏𝒊𝒅𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒈𝒊 𝒈ö𝒏ü𝒍𝒆 𝒌𝒐𝒚𝒂𝒄𝒂ğı𝒏ı 𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓 𝒅𝒆𝒓𝒔𝒊𝒏,
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gürültü:
Birbirini isteyen iki kişinin sessizliği kadar, Gürültülü başka ne var bilmiyorum. Biri hayatını düzene sokamadığı sıraya düzemediği için bitiyo diğeri hiç istemediği halde kendini seçmek zorunda kaldığı için bitiyo , bundan daha fazla üzücü bişey yok
Duygu ve Düşünce
Biz
Biz ne olursa olsun asla ve asla kopamayız (ruhen) birbirimize aitiz
Alıntı
Fark ettim
Artık bir önemi yok, Balkonda otururken farkettim
Alıntı
Sevdadırr sevda:
𝑩𝒖 𝒏𝒆 𝒈ü𝒛𝒆𝒍𝒍𝒊𝒌, 𝒃𝒖 𝒏𝒆 𝒚ü𝒛, 𝒃𝒖 𝒏𝒆 𝒌𝒐𝒌𝒖𝒅𝒖𝒓. 𝑨𝒌𝒍ı𝒎 𝒔𝒂𝒄̧ı𝒏ı𝒏 𝒌𝒐𝒌𝒖𝒔𝒖𝒚𝒍𝒂 𝒅𝒐𝒍𝒖𝒅𝒖𝒓. 𝑴𝒖𝒉𝒊𝒃𝒃𝒊 𝒂𝒏𝒔ı𝒛ı𝒏 𝒅𝒊𝒗𝒂𝒏𝒆 𝒐𝒍𝒅𝒖. 𝑩𝒖 𝒏𝒆 𝒂𝒔̧𝒌, 𝒃𝒖 𝒏𝒆 𝒅𝒆𝒓𝒕, 𝒃𝒖 𝒏𝒆 𝒉𝒖𝒚𝒅𝒖𝒓.
Alıntı