Birbirini isteyen iki kişinin sessizliği kadar, Gürültülü başka ne var bilmiyorum. Biri hayatını düzene sokamadığı sıraya düzemediği için bitiyo diğeri hiç istemediği halde kendini seçmek zorunda kaldığı için bitiyo , bundan daha fazla üzücü bişey yok