"Hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini, o güzel darbimeselin (atasözünün) söylediği gibi, ayın on beşi karanlıksa, on beşi mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne yazacağımı, ne diyeceğimi açıkçası bilmiyorum. Sadece şunu biliyorum ki Çalıkuşunu okumak verdiğim en güzel kararlardan biriydi. Şu an da yüzümde anlam veremediğim bi tebessüm, karnımda bir heyecen var. Yazar bize o eski dönemi, o saf sevgiyi ne kadar güzel anlatıvermiş. Sanırım bu kitabı okurken saf sevginin nasıl bir şey olduğunu bi nebzede olsa hissettim. An be Gülbeşekerim senin o masum sevgin, aşkın, hüznün, neşen ve o çocukça davranışların ne kadar güzeldi. Kitabı bitirdiğim vakit içimde daha önce hissetmediğim bir mutluluk ve aynı zamanda çocukça bir heyecan beliriverdi. Mutlaka okumalımısınız bilemem lakin bir gün okumalısınız. Ancak geç olsun güç olmasın. Hepinize sağlıklı ve huzurlu bir gün dilerim.