Sanırım kitabı bitireli 1 veya 2 ay oldu ama şuan bu incelemeyi yazarken bile etkisini hissedip gözlerim deki yaşı tutamıyorum. Benim için gerçekten mükemmel ötesi bir kitaptı başta acaba bıraksam mi diye düşünmedim değil ama bırakmadığım için kendime kocaman bir aferim demek istiyorum. Kesinlikle okuyun demek istemiyorum spolier vermekte istemiyorum ama okuyun ya emin olun pişman olmayacaksınız. O kadar güzel işlemişti ki yazar uzun zamandır böyle ağladığı mı hatırlamıyorum boğazımdaki o düğüm o çaresizlik hissi bir türlü gitmedi diye bilirim. Hayatıma erken yaşta girip beni bu denli etkileyip, mutlu edip, hüzünlendirip, bir çok duyguyu bir arada yaşantığın için sanan minnettarım. Çok teşekkür ederim tekrardan.
"Tekerleğin otuz parmağı tekerleğin ortasında birleşir ama at arabasını yürüten ortasındaki boşluktur. Testi kilden yapılır ama içindeki boşluktur işimize yarayan, evdeki pencere kapıların boşluklarıdır evi yaşanır kılan."