İngiltere'de eroin yüzünden ölenlerin sayısı yılda yüz kişiyi geçmez. Nikotin ise yılda yüz binlerce insanın ölümüne neden olurken bu sayı dünya çapında iki buçuk milyonu bulur. Nikotin şu ana kadar bile tarihteki tüm savaşların toplamından daha fazla kişinin ölümüne neden oldu.
Sigara ya gerçekten avantajlı ve zevkli bir şey ya da değil. Öyleyse neden bir saat, bir gün, bir hafta boyunca vazgeçelim ki? Kendimizi neden bu avantaj ve zevkten yoksun bırakalım?
Aslında hiçbir avantajı ve zevki yoksa NEDEN içelim?
Beni eleştiren ve hor görenler olacağına göre,
Neden memnun olayım insanlar beni övdüğünde?
Ve neden ümitsizliğe kapılayım suçlandığımda?
Hakkımda iyi düşünenler de olacağına göre.