Japon Balığı

...bir tek hâkiki olan sevilmeye değerdir.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şüphesiz
Aşka, hırsa, topluma sırt çevirenlerden kendinizi sakınınız. Vazgeçmiş olmanın intikamını alacaklardır.
Alıntı

Japon Balığı

, bir kitap okudu
9/10
·320 syf.··
17 günde okudu
·
2026 16. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
Ve bir hayat bitti-DOKUNMADAN...
9/10
·320 syf.··
2026 16. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2026 22:29
Kitap benim için çok klasik bir roman seyrinde başladı Bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumaya başladım ama okudukça beni içine çekti çok sürükleyici ve çok yalın bir dili vardı. Üslubundan çok aslında bana romanda dokunan şey anlatılanlardı zaman zaman Adalet oldum zaman zaman Sadi oldum zaman zaman orada sokakta geçen bir teyze ya da kahvehanedeki dayı ya da halk otobüsündeki bir genç kadın oldum. Hayatın içinden ve insana ait birçok duyguyu görüyoruz romanda "Sevgi iyileştirir mi ?"sorusunu canlandırdı benim aklımda sevilmek Gerçekten iyi eder mi insanı ya da insan da bir şeyleri iyileştirir mi gerçek manada iyi bir insan olabilir mi sevilince bir insan. Kalbi buzdan bile olsa bir insanın kalbi yanar mı, yanar da kendi yangınında sevdiğini de ateşe atar mı? Yaşamın bizim için ne kadar büyük bir hediye olduğunu ve bunu dolu dolu kullanmamız gerektiğini bize bir kere daha hatırlatan bir eser . Kesinlikle yaşamın içinde akıp giderken, hayatta kalmaya çalışırken aslında bunun yaşamak olmadığını bize hatırlatıyor gerçekten yaşamak , hayatın akışında var olmak demek değil ya da hayatta kalmaya çalışmak değil gerçekten yaşamak, bir çiçeği koklamak, bir sevgilinin gözlerinde aşkı bulmak ve kışın ortasında denize girebilmekti... Ve bir hayat bitti -DOKUNAMADAN...
Alıntı
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
Zaten insan, gidenlerin ardından, en çok kendi kalışına ağlıyor.
Alıntı