1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
Soru-cevap
Sevgili üyelerimiz, gelin sizinle bir Soru-Cevap yapalım. Sorumuz ise şu; İnsan en çok kime yalan söyler ve neden? Cevapları yorum olarak bekliyoruz.
Reklam
Bir kadın tanıdım, bir fotoğraf karesine sığamayacak kadar güzel bakıyordu..
"FEİRA" Hiç basılmamış bir kitaptan
Hepimiz gelip geçiyoruz bu köhne dünyadan, Kimimiz ardında güzellikler, kimimiz acılar bırakıyor. Ama sonuç olarak hepimiz birşeyler bırakıyoruz ardımızdan. Ve hiçbir şey öylesine yaşanmıyor.
Ölüm karşısında herkes acemidir; bende öyleyim. Hala hayattasınız sayın okur, şansınız var: Acemi şansı...