1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
Yalnızlığı soruyorlar, yalnızlık, Bir ovanın düz oluşu gibi bir şey. Hiç bir şeyim yok akıp giden sokaktan başka Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.
Reklam
Vurulmuşum Düşüm, gecelerden kara Bir hayra yoranım çıkmaz Canım alırlar ecelsiz...
Ah Muhsin Ünlü
Ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek.
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?