Taş altında olsa, ölmüş olsa, ölmüş babam derdim, öldüğü için yanımda
değil derdim. Saçımı okşamamasının, derdimi dinlememesinin, beni gıdıklamamasının, ödevlerime yardım etmemesinin, benimle geleceğim hakkında konuşmamasının, beni omuzlarına almamasının, bana kızmamasının, bana sarılmamasının,
bana doğum günü hediyesi almamasının, bana "kızım nasılsın" dememesinin, hatta "kızım" dememesinin... Hepsinin bir
gerekçesi olurdu.