filiz yıldırım

filiz yıldırım
@1lavinyaa
Serendipçe
Hiçbir yararı olmadığını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

filiz yıldırım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·318 syf.·
3 günde okudu
·
2022 39. kitabı
Amin Maalouf
8.2/10 · 74,9bin okunma
-Gidiyorsun -Evet. Ama başka türlü. -insan nasıl "başka türlü " gidebilirmiş ? -seninle birlikte gidiyorum
Denizde boğulan su damlacığı, Toprakta eriyen toz zerreciği, Bu dünyadan geçişimiz nedir ki ? Değersiz bir böcek, bir göründü, bir yok oldu..
İnsan asla her şeyi okuyamaz, hergün edinilecek okadar çok bilgi var ki..