Özlem

" İnsanlar arasında yaşamayı, hayvanlar arasında yaşamaktan daha tehlikeli buldum; tehlikeli yollarda yürüyor Zerdüşt. "
Sayfa 37·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim ilerleyişim, onların batışı olsun böylece!
Sayfa 36
Rahatı Kaçan Ağaç
... Ona bir kitap vereceğim Rahatını kaçırmak için Bir öğrenegörsün aşkı Ağacı o vakit seyredin. Melih Cevdet Anday
Şiir
Melih Cevdet Anday
Yaşamak güzel şey doğrusu Üstelik hava da güzelse 🌹
Şiir
...güneşin karşısına geçti ve ona şöyle dedi: " Ey büyük yıldız! Aydınlattıkların olmasaydı, nice olurdu senin mutluluğun"
Sayfa 23
1000Kitap