Bir youtube kanalında bu kitabı okumadan ölürsek herhangi bir eksiklik yaşamayacağımıza dair bir video izlemiştim. Kitabın başlarındaydım henüz ve iyi ki o yoruma kapılıp elimden bırakmamışım. Belki sayfaların arasında kaybolup gitmedim ama yaşanan her olayda oradaydım, üçüncü bir kişiydim. Ve şimdi bize uzak bir ülkede neler yaşandığına dair televizyonlarda gördüğümden ya da duyduğumdan daha başka fikirlerim var. Meryem ve Leyla.. Bana en azından bunları kattı..