Kitapta egitimle ilgilenen her insan için dikkat çekecek noktalar vardır. Benim de altını çizdiğim yerler elbet var ama kitabın dilinden dolayı sınırlı kalıyor. Bazı fikirleri eleştirel açıdan düşününce günümüze uygun bulmasam da cok değerli tahlilleri barındırıyor. Yine de kitap elimde şişti ve onunla aynı zamanda başka bir kitap daha okuma gereksinimi hissettim diyebilirim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şöyle ya da böyle her ilişki bitmek zorunda. Ömür boyu garanti diye birşey yok. Güneşin batışını görmekten üzüntü duyduğun için doğuşunu izlemekten zevk almayı reddetmek gibi birşey bu.