Batı'nın aslında sanıldığı kadar özenilmesi,öykünülmesi gereken bir yer olmadığını gözler önüne sermiş büyük Üstad.Aslında ne kadar sağlıklı görünseler de ruhlarının hasta olduğunu bizlere söylüyor.Şöyle diyor;
"Yurdumun acılarını buradan daha iyi hissediyorum.Dağınıklığını,
parçalanmışlığını görüyorum.Ne var ki,ilk parçalanan ruhumuz olmuş.Yabancılaştırma bıçaklarıyla doğramışlar yüreklerimizi.Parçalanmış yüreklerin seğirmesi!Bu albastıdan hemen kurtuldum."