📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu insanlar ne kadar harika, ne kadar soylu ve nazikler! Bense ne kadar sıradan biriyim. İçimi görebilselerdi. Onlara söylesem bile bana inanmazlar."
Dostoyevski
Bana, " seni seviyorum " demesini isterdim, eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse... İsteyecek başka neyim var? Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek, daima, bütün ömrümce onun yanında olmak, onun ışığıyla, onun halesiyle aydınlanmak. Ondan ötesini bilmiyorum!