Peygamber Efendimiz (sav) böyle buyurmuştur: “Âdemoğlu, malım malım deyip duruyor. Ey âdemoğlu! Yiyip tükettiğin, giyip eskittiğin veya sadaka olarak verip sevap kazanmak üzere önden gönderdiğinden başka malın mı var ki?”
(Müslim,Zühd 3-4)
İşte doğmuşuz, işte yaşıyoruz, işte öleceğiz. Bir gün bu hayat rüyasını böleceğiz. Doğumumuz ve yaşamımız ne kadar büyük bir gerçek ise ölüm de o denli büyük bir hakikat. Doğduğumuz gibi öleceğiz. Öldüğümüz gibi de diriltileceğiz.