Kafamda bir tuhaflık

Kafamda bir tuhaflık
@1zezeee
Dijital not defteri Bu aralar kitap okumuyorum sadece duygu düşünce
Kim bilir ...
Her şey doğruydu belki de… Ama yanlış olan ben miydim? Bir ben miyim eğri, Bir ben miyim eksik, Bir ben miyim üzgün, Bir ben miyim fazlalık gibi hissedilen? Belki de her şey olması gerektiği gibiydi. Ama ben buraya ait değildim. Oraya ait değildin. Ona ait değildim. Belki de kimse kimseye ait değildi. Belki de ait olmak değil, Anlam bulmaktı mesele. Ve ben, anlamı hep eğri yerlerde aradım. Eksik hissettiklerimde tamamlandım. Üzgün anlarımda kendime en çok yaklaştım. Kim bilir… Belki de ait olmadığım her yer, Beni kendime daha çok ait kıldı
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kalabalık yalnızlık
Yakın zamanda çok sevdiğim bir sanatçının konseri olacak. Sanırım bu kez tek başıma gideceğim. Hayatım boyunca yalnız başıma bir şeyler yapmaktan hep keyif aldım; sinemaya gitmek, sokaklarda tek başıma yürümek, kafelerde kendi kendime vakit geçirmek... Hepsi bana iyi geldi. Ama bu kez içimde bir kıpırtı var, bir sorgulama: çevremde birlikte konsere gidecek kimse yok mu gerçekten? Oysa etrafımda devasa bir kalabalık var. Meğer ben o kalabalığın içinde sessizce yalnız kalmışım da haberim yokmuş. Ama belki de bu konser, yalnızlığımı değil, kendimle olan bağımı kutlayacağım bir gece olur. Belki de o kalabalığın içinde, kendi sesimi daha net duyarım. Ve belki, o müziğin ritminde, yalnızlık değil özgürlük yankılanır...
Duygu ve Düşünce
Kıskançlık üstüne
Neden bir başkasının alkışı, Bizim sessizliğimizi büyütür? Belki de mesele, onun ne yaptığı değil, Bizim neyi yapamadığımızdır. Kıskançlık, bazen içimizdeki “keşke”lerin yankısıdır, Bazen de “ben de orada olmalıydım” diyen İç sesimizin çırpınışıdır. Ama unuturuz: Her çiçek aynı mevsimde açmaz, Her yıldız aynı anda parlamaz. Komşunun arabası yenilenince, Bizim hayallerimiz eskimez aslında, Sadece biraz daha sabır ister, Biraz daha emek, biraz daha kendine şefkat. 🌻 Ve belki de… Kıskanmak, başkasının hayatına değil, Kendi potansiyeline duyulan bir özlemdir. Kıskanmak, “Ben de isterdim” demektir, Ama bunu dile getirmekten utanmaktır. Oysa dile getirsek, Belki de kıskançlık, İlham olurdu bize. Belki de başkasının ışığı, Kendi yolumuzu aydınlatırdı.
Duygu ve Düşünce
İnsan hiç durduk yere evini terk eder mi ?
Duygu ve Düşünce

Kafamda bir tuhaflık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·420 syf.·
86 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Elif Şafak
8.2/10 · 76,6bin okunma
Reklam