İhtiyar: "Geçmişime bakıyorum da, hayat bugüne kadar bana hep güzel şeyler göstermiş. Bu dünyada her şey güzel. Çirkinlik diye bir şey yok; Kimbilir, sadece aldanarak ve büyük bir budalalıkla, onda çirkinliği görenler çirkindir belki. Ama ben, dünyayı korku duygusuyla değil, güzellikle tanıyorum. Benim ona baktığım gibi, Dünya da bana bakıyor ve gülümsüyor, ben ona neden gülümsemeyeyim? "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-"Yer demir, gök bakır ise de mi?"
+"Hatta ev tamtakır ise de!"
-"Ne yapmalı?"
+"Kalp rızıklarının veren eli olmaya bakmalı!"
-"Nasıl?"
+"Dilini muhafaza ederek!"
"Oysa insanlar kullukta bölük bölüktür. Bir bölük halk sevap için Allah'a kulluk eder; bunlar tacir kullardır. Bir bölük, Allah'tan korkusuna kulluk eder, köleler misali... Bir bölük de Allah'ı zikrederek kullukta bulunur, dervişler misali."