İbo Kılıç

İbo Kılıç
@21ibokilic
Ben uzak bir denizden yeni döndüğüm için kendime çok benziyordum.
" Hiçlik kolaylıkla var olabilecekken neden varlık var? "
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de hüznü yaşamazsam, sevinci gördüğümde tanıyamayacağımı çok iyi bildiğimden.
Alıntı
İnsan, dedi, gönlünü vermediği birisinin dizlerine yatıp, saçlarını okşatır mı saatlerce, diye sordu.
Alıntı
Kayıp değildi o. Sonsuza kadar benimle yaşayacaktı. Ölmemişti. Ölmezdi de, çünkü birilerinin yüreğinde kendinize yer bulduysanız, orada sonsuza kadar yaşardınız.
Alıntı
Aradığın şeyden yoksun olduğunu mu sanıyorsun ki arıyorsun?
Alıntı