Moruk tilkinin ağzında sansar, vakit geceye çeyrek var. Dolanıyor tarlada bağıra bağıra. Desinatör sancılar zihnimi bulandırıyor. Lamba direğiyle bozacağım ebru sanatını. Ne yazık ki bana kalmıyor, saçlarımın yeli yeni bir yorum getiriyor menevişe. "Yanaklarına yaş yumurtlamış gözlerin, tut yoksa kırılacaklar." Bırak öleceğine varsın her biri. Uğraşamam. "Bak şu düşeni gördün mü? Sırtı pek bi kanlı." Kınadır o kına. Yauv bırakır mısın artık gözyaşlarımı dikizlemeyi. "Aa bak şu... Dün gece görmüştüm benzerini." Yumruk istiyorsun sanırım. "Ya şuna ne demeli, rengi şarabi." En iyisi yüzümü yıkayım yoksa senin susacağın yok. Bu kadar da engel olunmaz ki içimin sesine. "Tamam tamam, bırak kırıldıklarıyla kalsınlar. " Başka ne oldu ki zaten. Hep kırıldığımla kaldım.. Neyse. Bunları düşünmenin yararı yok ne şimdi ne de ilerisi için. Ne diyorduk? "Bilmiyorum. Unuttum." Bir kez de işe yarasan olmaz mı? "Kafan çok karışık, hangi birini aklımda tutayım?" Her günlüğüme davetsiz misafir olup kalkıp gitmemeyi biliyorsun ama. "Ne demiştim hatırla." Hafızam çok kötü, unuttum. "Sen var oldukça ben de..." Ha evet o salak cümle. Uyuyalım o zaman senin susacağın yok. "Nasıl istersen.". Başka çaren yok tabii nasıl istersen. Neyse. İyi geceler, Red Kit rüyalar. Uyanınca not al, anlatırsın neler gördüğünü. "Tamam. Sen de." O seni pek ilgilendirmez işte. Neyse neyse laf lafı açıyor, koyun sayıp uyuyalım. "99" E yuh ama. "Sen konuşurken ben uyumaya çalışıyorum ya zaten hep aklında." Bir gün tanımlayacağım seni, herkes şaşıracak. 22 Haziran 2026
Berfin'e Notalar 22.06
📌:Yaşamanın gayesini,seni görünce anladım, Yaşamanın anlamını,seni sevince anladım🤍
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hüvallahüllezi Sığınağı
"O, öyle bir sultandır ki; mülkün gerçek sahibi, kalbe güven veren ve her şeye mutlak galip gelendir." Haşr Suresi, 22-24.
Kırmızı Balon
What’s a common misconception people have about happiness? İyi okumalar duvarlarlatanisin.wordpress.com/2026/06/22/kirm...
Hayata Dair
Sevmek sadece sevmek değildir, her iyi oluşunda nefes almak, her burukluğunda eksilmektir. Birini çok seversin, Merak edersin, İyi olduğunu bilmek istersin, Gözlerinde yaş olmadığını, İçinde hüzün olmadığını, Korumak istersin dünyaya karşı, Elinden ne gelir oda bilinmez. Ama dudakları büzülürse, Gönlün sıkışır, Gözyaşı dökerse, Sessiz ve çaresizce içine akıtırsın gözyaşlarını, Karnım ağrıyor dese karnında hissedersin acısını, Açsa yediğin lokma vicdan azabı olur insana, Üzgün uyuduysa girmez gözüne uyku, Gözlerini kısıp izliyorsa boşboş bir yerleri, Görmek istemezsin dünyanın güzelliğini, Korkarsın kötü olmasından, bir yerlerde canının acımasından. İyiyim dediğinde kötü olan dakikaları gelir aklına, Ses etmeden ben yatayım diyorsa, Korkarsın sessizce içine attıklarıyla hüzünlere sarılmasına. Mesele iyiyim dediğinde inanmamak değildir aslında, Emin olmaktır. Kıyamamak, üzgün halini istememektir. Sen üzülmede ben üzüleyimdir, İçim yaşlandı benim dediğinde, Deme öyle derken bir yaş ileriye gitmektir. Mesele iyiyim dediğinde inanmamak değildir, Mesele bildiğin kötülüklerden uzak tutma çabasıdır aslında çaresizce.
22.45:)
Hadi kendimizi severek günü kapatalım:))) İyi geceler canımcım 🩵😇
1000Kitap