Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Yazarla tanışma okuması oldu benim için. Nobel ödüllü olan yazarın Bosna tarihini anlattığı romanı "Drina Köprüsü"nü de merak etmeye başladım. Çok akıcı, merak uyandırıcı bir okumaydı. Çeviri çok iyiydi.
Bir devleti ve yönetimi tanımak ve istikbalinin ne olduğunu bilmek istersen o ülkede kaç tane namuslu, masum insanın hapiste olduğuna ve kaç suçlu ve kötünün serbest dolaştığına bakman yeterli.