Eşi asker kaçağı olan Seyde'nin vicdan muhasebesi.Eşi İsmail'in şartlar kötüleştiği zaman vahşileşmesi.Savaş gidenler için değil kalanlar için daha zordur mantığının kaleme dökülmüş hali.Aytmatov ne yazsa zevkle okunur der susarım.
Doğan Cüceloğlu ne kadar naif, alçakgönüllü,karakterli ve ülkesini seven bir insanmış.İnsan bu kitapta neler bulmuyorki.Anne babalığı,çocuğu,toplumu,ilişkileri,iş hayatını,kişinin iç yolculuğunu kısacası insanı en güzel haliyle anlatmış.Tecrübelerini en yalın haliyle paylaşmış bizlerle.Altını çize çize okunan bir kitap o kadar alıntı yapılabilir yani.Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun inşallah.Çok beğendim ki kişisel gelişim tarzı kitapları çok sevmememe rağmen.
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma