Ben bu kitabı böyle insanların ayılıp bayılması sonucu aldım.Ve böyle bir "vaov!"demedim. Hatta bana birkaç mektup dışında böyle çok arkası boş betimleriyle bayan amaçsız yazılar gibi gelmişti.
Ama ben düşündüm ki sorun bende. Şimdi bakıyorum da hiç öyle değil. Ki bu düşüncem sizin Simyacı videonuzu birkaç hafta önce izlememle başladı.Simyacıya bayılan kuzenime ben o kadar beğenmemiştim,dediğimde bunu ortaokulda okumama bağladım. Lisede yeniden okudum onunla konuşmamızdan sonra yeniden okudum.Hiçbir şey değişmedi.Ve sizin videonuz sayesinde yalnız olmadığımı anladım.Ve bende bir sorun var herhalde diye düşükten kurtuldum.Bu alaycı üslubunuzu da seviyorum.Hatta bazı şeyler alaya alınmayı hakediyor bence.Hem de hayattan bunalmış insanlara ve şahsım gibi sınava hazırlanan gençlere moral oluyorsunuz. Sizin sayenizde biraz daha derslerden sıyrılıp yeniden kendimi kitap okumaya da verdim. Çok teşekkür ederim.
Biraz uzun oldu. Kusura bakmayın.