Bazen bir uçurum kalır.
Bazen de martıların ardından
Velvele koparan bir leş kalır;
Bir intihar gibi
Puşt olunca sevdalar...
Harika bestesinide severek dinlediğim bi şiir.
Korkunç ellerinle bastirip
yaranı dudaklarını kanatarak
dayanılmakta ağrıya.
Şimdi çıplak ve merhamametsiz ümid...
Ve zafer
Artık hiçbirşeyi affetmeyecek kadar tırnakla sökülüp kopartılacaktır...
Günlet ağır
Günler ölüm haberleriyle geliyor.
Günler haşin zalim ve kurnaz.... diye devam ediyo harika bi kitap