Ahmet

Ahmet
@281511_
Seni böyle uzak,seni dumanli,eğri bir aynadan seyreder gibi kafamin içinde duymak.
İçinizde milyon var, kuruş harcıyorsunuz.içinizde bir deha var ve deli deli şeyler düşünüyorsunuz. Kalbiniz var ama boş hislerle dolusunuz. Hepiniz. Alayınız...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Babasiz bir çocuktu yüreğim korkarak öğrendi sevmeyi Uslanmaz bir fırtinaydi bedenim savrularak öğrendi büyümeyi Rıhtımda doğan bir günesti gözlerim ağlayarak öğrendi gülmeyi Açmadan solan çicekti sevgim solarak öğrendi nefreti Kırılan bir vazoydu kalbim gülleri içinde saklayan, düşünce öğrendi yanlizliği.
Uyanmisti, gün o uyaninca başliyordu, o uyaninca atiyordu kalp dediğin...
Bulundukları yerde mutlu değiller mi?" diye sordu küçük prens.     "Kimse bulunduğu yerde mutlu değildir," dedi makasçı
Sus, kimseler duymasın,   Duymasın, ölürüm ha.    Aymışam yarı gece,    Seni bulmuşam sonra.    Seni, kaburgamın altın parçası.    Seni, dişlerinde elma kokusu.    Bir daha hangi ana doğurur bizi?