birisi bizim için çok değerliyse, bunu ondan bir suçmuş gibi gizlemeliyiz. bu elbette pek sevindirici değildir ama doğrudur. bırakın insanları, köpekler bile büyük dostluklara katlanamazlar.
Ey gökler, ey yeryüzü tanık olun bu sese,
Doğru söylüyorsam taç giydirin andıma
Ve bunun sonucuna!
Ama eğer içten değilse yeminim,
Felakete dönsün yaşayacağım her mutluluk!
Dünyada her şeyden çok sizi seviyorum,
Seviyor, sayıyor ve değer veriyorum.
İnsan mutlak bir mutluluğa erişmeye çalişiyor oysa ki dünya mutluk için değil azap için oluşturulmus bedel ödeme yeri, dünyaya cennetten kovularak geldiğimizi unutmamaliyiz.
Şimdi kılıksızım, fakat borçlarımı ödedikten sonra ihtimal bir kat da yeni esvabım olacak ve ihtimal sen yine beni sevmeyeceksin. bununla beraber pazar akşamları sizin mahalleden geçerken, süslenmiş olarak, zannediyor musun ki ben de sana şimdiki kadar kıymet vereceğim ?