📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sus, kimseler duymasın,
Duymasın, ölürüm ha.
Aymışam yarı gece,
Seni bulmuşam sonra.
Seni, kaburgamın altın parçası.
Seni, dişlerinde elma kokusu.
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
birisi bizim için çok değerliyse, bunu ondan bir suçmuş gibi gizlemeliyiz. bu elbette pek sevindirici değildir ama doğrudur. bırakın insanları, köpekler bile büyük dostluklara katlanamazlar.
Ey gökler, ey yeryüzü tanık olun bu sese,
Doğru söylüyorsam taç giydirin andıma
Ve bunun sonucuna!
Ama eğer içten değilse yeminim,
Felakete dönsün yaşayacağım her mutluluk!
Dünyada her şeyden çok sizi seviyorum,
Seviyor, sayıyor ve değer veriyorum.
İnsan mutlak bir mutluluğa erişmeye çalişiyor oysa ki dünya mutluk için değil azap için oluşturulmus bedel ödeme yeri, dünyaya cennetten kovularak geldiğimizi unutmamaliyiz.