“Yalnızlık bağımsızlıktır, yalnızlığı arzulamış, uzun yıllar içinde onu ele geçirmiştim. Soğuktu bu yalnızlık, orası öyle, ama sessizdi, yıldızların içinde dolanıp durduğu uzay gibi harikulade sessiz ve büyük.”
“Hiçbir şey istemiyor, çünkü tüm arzuları aşmış, çünkü doymuş, çünkü o kendi hayatının sanatçısı, hayatını yeniden yaratarak istediği hayale uydurabiliyor. Ve bu fantastik dünya o kadar kolay, o kadar doğal yaratılıyor ki! Sanki bir rüya değilmiş gibi!”