1/10
·376 syf.··
2025 38. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2025 03:19
Bu sitede ilk incelemem bu kitaba nasip oldu. Film çekimi sırasında yaşanan olaylar yüzünden ve kitabın aşırı övülmesi sebebiyle merak edip okuduğum bir kitap. İlk etapta şunu diyebilirim: iyi ki PDF olarak okumuşum. Para versem çok üzülürdüm. Yazarın kendince dikkat çekmek istediği konu gayet güzel(evlilik içi şiddet) aslında fakat yanlış üslup doğru sözün celladıdır demişler. Okumaya başladığımda bildiğiniz Wattpad kitabı sandım. Araştırıp da yazarının 40 yaş üzeri bir kadın olduğunu görünce şok olmuştum. Edebi değer sıfır. Belki de yazarın zaten bir edebi kaygısı yoktu ama kendine "ben yazarım" diyorsan belirli bir düzeyde kurgu yapabilme becerin olmalı. 1. Tanıştığın adam ortama sandalye tekmeleyerek giriyor. Üstüne üstlük tanışalı iki dakika olmuşken "seni becermek istiyorum" gibi salakça bir itirafta bulunuyor. Sonrasında haber etmeden kızın kapısına dayanmalar, kızın dairesini bulana kadar 29 kişinin kapısını çalıp konu komşuya rezil etmeler, "ben ciddi ilişki adamı değilim yeaaa" ayakları, bunun akabinde "aklımdan çıkmıyosun işimi yapamıyorum noolur bir kere sevişelim" diye ezikçe yalvarması.... Red flagler böyle uzayıp gidiyor. Ve baş karakterimizin tüm bunlar hoşuna da gitmiyor değil. Sıkıntılı mısın Lily? İMDAT 2. Her şey aşırı tesadüfi gelişiyor. Kızımız çiçekçi dükkanı açıyor. O esnada yolda yürüyen, canı sıkılan zengin bir kadın dükkanda çalışmak istediğini söylüyor ve aaa tesadüfe bakın, zengin kadın bizim sandalye tekmeleyen kötü watty çocuk Ryle'ın kız kardeşi çıkmasın mı? 3. Bir tesadüf daha, kızımız taşındığı şehirdeki bir restoranda yıllar yıllar sonra gençlik aşkı Atlas ile karşılaşıyor ve olaylar gelişiyor :) kitaptaki tek sevdiğim karakter olduğu için Atlas'a pek laf etmeyeceğim gerçi. 4. Sevişme sahneleri acayip cringe ve gereksiz.Tamamen
Duygu ve Düşünce
Bizimle Başladı Bizimle BittiColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 20248,5bin okunma
Deneysellik be kardeşim.. Dadaizm falan işte, anlıyor musun moruk?
3/10
·84 syf.··
2020 64. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2020 14:01
YouTube kitap kanalımda uzak durulması gereken ve başkası adına utanabileceğiniz kitaplardan bahsettim: ytbe.one/cZco9tl4rBs Eklektik yok oluşların grotesk tinsellikleri Ait olamayış pastoralitesinde Bergman proporsiyonu Transandantal bir ayrıksılaşmanın bayram çikolatası Deniz fenerleri ne kadar da Fenerbahçe Oğuz Aktürk Evet arkadaşlar, gördüğünüz gibi yukarıda asla hiçbir anlamı olmayan ve tamamen kendi yazdığım bir şiirle birlikte artık ben de şair olup edebiyat ortamlarına atılmaya ya da İsveçli bir black metal grubu kurmaya hazırım. Çünkü bu çağda "Deneysellik be kardeşim. Dadaizm falan işte anlıyor musun moruk? Yeraltı, aykırılık... falan..." gibisinden bir düşünceyle anlaşılmazlığı ve kavramsal rastgeleliği yansıtan şiirler yazıyorsanız başarılı olmamanıza da imkan yok bence. Binlerce kişi tarafından okunmuş ve 260 kişi tarafından 10 puan verilmiş bu kitabın içinde neler yazıyor hadi hep beraber bakalım... İncelemeyi okurken yanınızdan deneyselliklerinizi, kavramsal rastgeleliklerinizi ve Google Translate'i eksik etmezseniz ve sonuna kadar da okuma sabrını gösterirseniz sizin için daha verimli bir süreç olacağının sözünü veriyorum. Öncelikle kitabın arka kapağında yazan yazıyla başlayalım: "Gidiyorum Bu, en görmüş geçirmiş okuru bile hayretlere gark edecek nitelikte bir kült kitap." Bu cümleyi gördüğüm anda verdiğim ilk tepki Çocuklar Duymasın dizisindeki Haluk'un dediği "BABABABABA" şeklinde oldu. Yani düşünsenize benim tanıdığım en görmüş geçirmiş okurlardan olan fakat maalesef 2016'da aramızdan ayrılan Umberto Eco, mesela İtalya'daki evinde bir gün Gidiyorum Bu şiir kitabını okur ve birden o İtalyan evinde hayretler gark olur, dünya birkaç dakikalığına güzelleşir, Eco Gülün Adı ve Ortaçağ tarihi kitaplarını yırtıp şair olmaya karar verir
Edebiyat
Gidiyorum BuOnur Ünlü (Ah Muhsin Ünlü) · Sel Yayınları · 20116bin okunma