İnsan neden okur? Bir dizeye yahut bir cümleye tesadüf edersiniz ve dersiniz ki “İşte bu tam da benim yaşadığım ama adını koyamadığım o duyguyu anlatıyor!” Yalnızlığınız bir anlığına uçar gider. Başka ruhlarla aranızda bir akrabalık bulursunuz. Çoğalır ve iyileşirsiniz.
M. Kemal Sayar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat ne zaman bu duyguyu hissetsem, o ana kadar yaşadığım hayat ve tüm günlük yaşamım bir çiçeğin solması gibi boş ve fani geliyor. Ancak böylesi anlarda hayatın muhteşem rengini hissedebiliyorum.