ESMANUR

ESMANUR
@3_lavinia
Secdesiz Başın ağrısı çok olur
Neyse ki yarın var Umutların En sevdiği gün.
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden her şey böyle oluyor,İyi bir insan Karanlıkta kalıyor,bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor.
1000k
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
İnsan ve Duygular
Dostoyevski:"İnsana olan saygımı kaybetmemek için insanlardan uzak duruyorum"demiş.Ben hayatımda böyle naif bir sitem daha görmedim
1000Kitap
Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor.
1000Kitap