Pelin

Pelin
8/10
·528 syf.··
2017 9. kitabı
Selamlar, Kargalar Meclisi bitti, çok sevdim çünkü konu çok tanıdık geldi, karakterler de öyle, eskiden okuduğum bir kitaba yeniden göz atmışım gibiydi örnek alınan kitaplardan mıdır bilmem ama güzeldi okuttu kendini. Biraz Suicide Squad kafasındaydı kitabın konusu mekan farklıydı sadece. Konusuna gelince de şehrin kötü kesimlerinde bulunan farklı meziyetlere sahip çocukların bir göreve gönderilmesi bu görev öncesinde ve sonrasında yaşananlar, arkadaşlıklar, güven, gizli kalmış aşklar, nefret, vatan sevgisi, aksiyon ne ararsanız vardı. Bir iki yorum ya da videoda grisha serisinin okunmadan da bu kitabın okunabileceğini söylemişlerdi ama ben pek öyle düşünmüyorum, mekan betimlemeleri gereğinden sağlamdı bazı yerlerde hayal etmekte çok zorlandım. Karakterlerin diyalogları güzeldi. Karakterler başlı başına güzellerdi. Yalnız çok büyük bir sıkıntım oldu belki daha önce storyde paylaştığımda görmüşsünüzdür kitap parçalanmıştı, hem de elimi bile sürmeden daha, zorlayıp okumaya çalıştığımda da kağıt sürekli elimi kesti, sayfa çok ince yapalım dediler herhalde bu yüzden pdf indirip öyle okuyabildim anca. Bir de hiç bir yerinde seri kitabı yazmıyor, öylece konusunu beğendim ve aldım ama serisinin devamının çıkacağı bile meçhul, kitap çok büyük bir olayı içeriyor ama devamını öğrenemediğiniz için çok büyük bir hayal kırıklığıyla bitiyor. Çerezlik bir kitap değil, farklı bir evrende geçiyor, laylaylom okudum bitti diyemiyorsunuz. Olsun ikincisi çıkar beklerim diyorsanız okuyun ama bence seri tamamlanmadan başlamayın. Pek bu türde kitap okumadığım için kendi çapımda yorumladım, kusuruma bakmayın o yüzden. İyi okumalar. "İntikam duygusuyla yanıp tutuşan bir mahkûm. Bahis düşkünü bir keskin nişancı. Ayrıcalıklı hayatını geçmişte bırakan bir kaçak, Hayalet ismiyle tanınan bir
Edebiyat
Kargalar MeclisiLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20164,577 okunma
Pelin
Aynen bende de öyle olmuştu. Seri kitabı olduğunu bir şekilde belirtmeliler bence de büyük hayal kırıklığı yaşamıştım. Şu an ikincisi var tabii :)