r.

r.
@4sbry
özledim. sarki önerisi alabilirim
00.00 Hoşça kalamam.
Reklam
11.42 'Son kez güldün bana'
Hatırlıyor musun? Bir şiirimde: 𝘉𝘪𝘳 𝘺𝘦𝘳𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘺𝘢ş𝘢𝘮𝘢𝘬 𝘨ü𝘻𝘦𝘭 𝘈𝘮𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘺𝘦𝘳𝘥𝘦 ö𝘭ü𝘮 𝘨ü𝘻𝘦𝘭 𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳 demiştim. İşte bugün ölümün o güzel olduğu yerdeyim.
23.07 'Kaç zaman oldu, ben hala gittiğine inanmadım.Unutman imkansız, döneceğin güne hazırlandım.'
Seven zalimdir biliyorsun, aşk egoisttir. Sen zalim olma. Anlamıyorsun, anlamıyorsun...Biraz anla beni.
Reklam