r.

r.
@4sbry
özledim. sarki önerisi alabilirim
En iyisi bir bulut olmalı, gelip evinin üstünde durmalı. Mademki bulut değilim; ben bu şehirde sensiz yaşayamam.
Reklam
Yeniden yollara düşmeliyim,onu aramalıyım. Ve tam seni tamamladığım anda ölmeliyim.
06.40 'Aşkmış adı, ner'den bileyim? Böyle zulüm olur mu gözünü seveyim.'
06.25 'Ve artık harbiden soğudum gel hevesim geri.'
06.20 'Sensiz ne günüm geçer, ne ay ne güneş güzel.'
Reklam